2013. augusztus 1., csütörtök

Megjelent az EXO - Growl MV

Annyong i-fanok!


     Megjelent az EXO várva várt új MV-je, a Growl cimű számhoz, kinaiul és koreaiul is. Ez a hir pedig annyira feldobott, miután meghallgattam/megnéztem a klippet, hogy úgy döntöttem inkább ezzel foglalkozom, mint a következő két B.A.P teaser képpel. Jól döntöttem? :-S
     Nem akármilyen MV-ről van szó, hiszen a felvétel különleges teknikával készült. Egyetlen kamerával vették fel, egyetlen egyszer, elejétől végéig. Az embernek az az érzése, hogy egy táncos mozifilm kellős közepére került, például a Step Up-éba. Nekem nagyon bejött, még akkor is, ha ez igy jóval egyszerűbb, mintha tele effektelték volna. Persze az SM Entertainment most is ki akar tenni magáért, hiszen több verziót is igérnek, nyilván azért, hogy pótolják az itt kihagyott látványeffekteket. Hát, alig várjuk!
     Az EXO albumának repacketage-e augusztus 5.-étől lesz megvásárolható, a fiúkat pedig először az M! Countdown-on láthatjuk a héten előadni új dalukat.
     Ha engem kérdeztek hamarosan (vagy nem olyan hamarosan) dráma verziót is kapunk majd a dalhoz, hiszen, ha még emlékeztek a Wolf dráma verziójára, a végén ott volt: To Be Continued (Folytatjuk)! Alig várom, hogy lássam mi lesz a sorsa Luhan-nak, aki, megmondom őszintén, a hiperaktiv farkas szerepével igencsak a szivembe férkőzött.



(Többek közt) EXOtic K-blogeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése