2013. augusztus 2., péntek

B.A.P teaser csoportképek

Annyong i-fanok!

      Két cikket szánok ma a B.A.P-re, legfőképpen azért, mert már tényleg alig várom, hogy megjelenjen a BADMAN. Hát a fiúk első körben mutattak nekünk érdekes csoportképeket. Ahogy a fentire pillantotok máris ismerősnek tűnhet, hiszen ez ugyanaz a téma, mint amivel az első alkalommal, Daehyun és Youngjae teaser fotójánál találkoztunk... Sok eltakart arc!
      Még mindig azon a véleményen vagyok, hogy a harmadik title track kiviszi az ablakot az első kettőhöz képest, még akkor is, ha a TS Entertainment mindent elkövetett az elmúlt napok teaser képeivel, hogy összezavarjon minket.
      Igen nagyon az elvárások, úgy a fanok, mint a szakma részéről és a B.A.P tagjai mind arról számolnak be, hogy most valami nagy dobással fognak visszatérni. Magáról az MV-ről is egyre több kis információ. Azt már eddig is tudtuk, hogy szélesvásznú detroit-i felvétel lesz, de ma már azt is tudjuk, hogy a Transformers helyszinein történt a forgatás. Hm, ez mit jelenthet...? A TS azt is elárulta, hogy 100 extra cuccot szereztek a film felvételéhez (na ez nekem kérkedésnek tűnik xD), valamint azt is, hogy a rendező nem más, mint a ZanyBros Hong Won Ki-ja, aki már megszámlálhatatlan csodás MV-t készitett korábban. Ez még jobban növeli az elvárásokat... Most tényleg elkezdtem félni, hogy talán nem lesz olyan jó, mint amilyet várunk, de biznunk kell a fiúkban és munkatársaikban... Végülis, csak a B.A.P az a csapat, ahol a tagok fele a bias-om:)
      A teaser-t is megmutatom, de arra szánok egy másik cikket, ha már a tegnap elvonták a figyelmemet mással. Remélem, ez kiengesztel benneteket!
      Mielőtt megmutatnám a többi napvilágot látott képet azt is megjegyezném, hogy a BADMAN-t maga Bang Yong Guk leader irta, szóval remélem ez azt jelenti, hogy ezentúl még inkább részt vesz majd a gyártás ezen folyamatában, én bizom a tehetségében, hamarosan megtudjuk, hogy megérdemli-e vagy sem... De remélem igen.
      Bang Yong Guk maga mondta a következőket: "Én irtam a BADMAN-t, miután láttam a hireket. Úgy gondoltam szerencsétlen helyzet, hogy akárhányszor bekapcsolod a hireket, mindig bűnözőkről hallasz, és ettől a társadalom ijesztőnek és veszélyesnek tűnik. Szerettem volna tudatosságot hozni. Úgy éreztem rengeteg olyan nagy kérdés van, amiről még nem szabadna elfeledkeznünk, mégis hamar elfeledjük. Úgy éreztem senki sem fogja közvetiteni ezt az üzenetet a társadalomról, ha mi nem fogjuk." Elárulom nektek, hogy leader-ünk szavai a szivemig hatoltak, ezért van az, hogy el sem tudom képzelni, hogy nem valami nagyon szuperrel rukkolnak elő. De... a képek...

Most épp Baby K-blogeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése