2013. augusztus 2., péntek

Lássuk csak: EXO - Growl MV

Annyong i-fanok!

     Tudom, tudom! Ma már teljesitettem irói kötelezettségemet egy cikkel, de ezt nem tudtam megállni. Úgy esett a nagy eset, hogy, annak ellenére, hogy nem tartozom azok közé a megláttam-és-megszerettem tipusú emberek közé, akik már a banda debütálása óta követik az EXO karierrjét, újabban igen sokat vannak a szemem előtt. Számomra ők voltak azok, akik sokan vannak, és külön is, meg együtt is, és bonyolult... de most ők azok, akik... wow. Igen, és erre én csak idén jöttem rá.
     Azok közé tartozom, akik a Wolf MV-jét a kelleténél sokkal többször látták, hiszen kishugom minden egyes alkalommal, amikor megkérdeztem mit szeretne hallgatni ezt felelte: "Azs EXO-s fajkaszokat!" És olyankor rendszerint az EXO-s "fajkaszokat" néztük mi ketten. Ennek következtében egy idő után már szinte kivülről tudtam a szöveget és az MV-nek is minden pillanatát. A dráma verzió hazavágott, annyira oda voltam érte, és nem csupán Luhan miatt...
     Erre, amikor az SM Entertainment bejelentette, hogy a Growl videója egy különleges teknikával fog készülni, egyszerre veszik fel az egészet és nem lesz rajta semmi igazitás arra gondoltam, hogy ez most nyilván azért van, mert az összes pénzt ráköltötték arra a rakás effektre a Wolfnál talán ez még visszaüthet. Igaz, nem mindig jelent rosszat, ha a természetes formáját mutatjuk meg a dolgoknak, de a Wolf azért tett egy lécet, amit meg kell ugrani. És akkor elérkezett a várva várt nap... és megjelent az MV... és megnéztem...

     ... és... igen, konstatálnom kellett, hogy nem tudtam végigkövetni a mozdulatokat első látásra. Persze a hugom jóvoltából többször is meg kellett néznem egymás után, de nem bántam. A helyzet az, hogy úgy érzem ez az SM Entertainment eddigi leges-leges-legjobb MV-je. Hogy miért? Igen, kis költségvetésű. De unalmas? Nem, egyáltalán nem: a koreográfia szuper, megy a dal hangulatához, pattogó üteméhez, nem tudtam elsőre lekövetni, pedig eléggé ehhez-szokott szemem van, a helyszin is ideális. Mit mondjak? 12 elbűvölően jóképű énekes táncolt a szemünk előtt, és a különleges elkészitési eljárásnak köszönhetően az ember úgy érzi, hogy egyenesen neki táncolnak.
      Próbáltam negativumot keresni, hiszen ez azért ez kritika akar itt lenni, vagy mi... de nem ment. A koreográfia erős, nehéz, nem könnyen leutánozható, szinte rá van irva a lépésekre, hogy ezért bizony komolyan megdolgoztak.
      Nincs sztori... látszólag... épp ezért nem tudod olyan jól végig követni az eseményeket. Ez adja azt a szenzációt, mintha 100adjára is először látnád, hogy mindig találsz benne valamit, amit eddig nem vettél észre, nem figyeltél meg. De csoda ez? Legalább 6 fiatalembert látunk folyamatosan egyszerre. Ki tudna betelni a látványukkal?
      Akkor lássuk lassitásban is, hiszen részeire szedve is tökéltes:
Ha megfigyeled olyan, mintha csak hivogatna a mozdulat 12x-esen.
A fiúk megrázták a rajongók nagy örömére!
"Hey, kislány, ez most csak neked megy!"
"Figyeld már... Ott... Ott... Uuhh, ember, ez kemény!"
"Kövess minket! Ne maradj le!"
Igy jár az EXO örömtáncot!
"Na ki a király?"
"EXO!!!"
Ez volt egy ismétlés. Végezz el belőle minden nap 10et, hogy nagyon szép és formás lában, feneked, na meg hasizmod legyen... Már ha eljutsz a 10. ismétlésig!
Az EXO söprögetést is vállal. Érdemes őket választani, mert sokan vannak és hamar végeznek!
Ehhez a pillanathoz nem találtam (remélem) szellemes megjegyzést... Viszont ki sem hagyhattam. Ez a könnyed lezserség... Zseniális mozdulatok!
Csajok, remélem ültök, mert, ha nem ültök, akkor most leültök!
És folytatják elvarázsolásunk folyamatát. Remélem mindenkinek megvan a megfelelő kora ehhez, aki a cikket olvassa!
Ezek után a nem kicsit erotikus pillanatok után szükségünk van egy humorosabbra. Voi la! A gorilla-tánc!
     Remélem élveztétek a cikket, én élveztem az irását. Kérlek, ha van még egy percetek, akkor a jobb oldali side-bar-nál szavazzatok, hogy nektek melyik idei EXO MV jött be jobban, a Growl vagy a Wolf. Köszönöm előre is!

K-blogeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése