2013. szeptember 16., hétfő

Pszt! J.Y. Park megnősül!

Annyong K-Popperek!


     Bizonyára tudjátok rólam már az eddigiek alapján, hogy nagyon szeretek jó hireket közölni! Hát.. ez most egy nagyon jó hir lesz! J.Y. Park, akit ismerhettek, mint előadót vagy, mint a JYP Entertainment vezérigazgatóját, immár 40 évesen úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy összekösse életét kedvesével.


     Ezt a döntését a Twitter-en keresztül közölte rajongóival és követőivel, mégpedig egy nagyon kifinomult, de megható módon. Valahogy igy:

     "Sziasztok. Azért irok, mert nektek akartam elmondani először.

     Egy barátom inspirált, hogy megirjam a 'You're the One' cimű éneket. A barátom kilenc évvel fiatalabb nálam és egy normális életet él. Már az első találkozásunkkor éreztünk valamit egymás iránt, de voltak problémáink, hiszen ő szeretett volna továbbra is normális életet élni.

     Mégis, egy idő után, számtalan beszélgetésünk nyomán megbizonyosodtunk arról, hogy szükségünk van egymásra. Hosszú idő után, végül elfogadta a leánykérésemet és össze fogunk házasodni október 10.-én.

     Hiresség vagyok, igy nekem továbbra is kommunikálnom kell majd veletek, de szeretném segiteni őt, hogy tovább élhesse a normális életét, amit most él. (Kérlek segitsetek ti is, riporterek ~ meghajlás^^;;)

     Tehát, kérlek értsétek meg, hogy szeretnénk egy csendes, zárt esküvőt, csak a családjainkkal.

     Nagyon hálás vagyok mindannyiótoknak, hogy mindig erőt adtatok nekem. Ahogy megigértük, öregedjünk meg együtt!"

      A tweethez csupa pozitiv hozzáállású válasz érkezett, akikhez én is szeretnék mélyen meghatódva csatlakozni. J.Y. Park, gratulálunk! Azt kivánom, hogy legyetek boldogok, éljetek békében és együtt öregedjetek meg!

K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése