2013. szeptember 18., szerda

Ask in a Box - G-Dragon módra

Annyong K-Popperek!

     Bizonyára tudjátok, hogy szivesen fogadom, sőt várom megjegyzéseiteket, javaslataitokat, bármit ami épitő lehet a blogra nézve. Igy megszivlelek minden ilyet, amit kapok (igen, lehet nekem is küldeni üzenetet az AKK e-mail cimére, eddig mindet megkaptam, csak témaként jelöljétek meg, hogy nekem szól, cim még mindig: animekritikaklub@gmail.com), igy most teljesitek egy kérést is.

     G.L. szerint nem irok eleget G-Dragonról, gondolom neki ő a kedvence... Kedves G.L., én is kedvelem GD-t, már alig várom, hogy megérkezzen az új albuma, amit rendeltem, és azért igyekszem én irni róla, ahogy most is fogom tenni... Azaz, mégsem! Engedjük inkáb G-Dragon-t magát beszélni, hiszen a LOEN Ask in a Box blokkjában sok dolgot elárul magáról, nekem kicsit olyan, mintha most egy új oldalát mutatta volna meg nekünk. Én értem a koreait, ha ti nem, akkor javaslom, hogy YouTube-ról nézzétek, mert ott van felirat is a videóhoz!



K-bloggeretek,
Mia Kim 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése