2013. szeptember 30., hétfő

[HOT] K-Pop Champion of the Week (szept. 30)

Annyong K-Popperek!

     Ez már a hónap utolsó napja, és a hét első napja, szóval ismét itt van az új, hetente megjelenő rovatunk, a K-Pop Champion of the Week! Aki a héten megnyerte: KARA + Damaged Lady. Mivel kerültek a héten a média kereszttüzébe?
  • Szeptember 2. hetén ők nyerték meg a Music Bank-ot, még ha erről csak a héten értesültek is.
  • Részt vettek a Star King műsorban.
  • A lányok egy tutorial videóban megtanitották rajongóiknak hogyan táncoljanak a Dameged Lady-re.
  • Megnyerték a Show Championt.
  • Gyuri-ról cikkeztek az újságok, mint a Busker Busker új MV-jében szereplő lány barátnőjéről.
  • A GAON heti chartján a fizikálisan eladott albumok kategóriájában 8. helyet értek el, illetve a Social Charton 2. helyet.
  • Az eheti Music Bank-on is felléptek.
  • Felléptek a heti Show! Music Core-on, bár ezt sem sikerült megnyerni.
  • Gyuri és Seungyeon Instagrammot nyitottak.
  • Kiderült, hogy Nicole és a MBLAQ-os Mir között nagyon erős baráti kötelék van.
  • A heti Inkigayo-n is jelöltek voltak a győzelemért.
     Miért nem G-Dragon nyert? Mert ő nyerte az előzőt is, és nem akartam, hogy már az elején ismételjem magam! De a SZEPTEMBER hónap győztese... természetesen G-Dragon, holnaptól őt fogjátok látni, amikor a blogra léptek :)
GRATULÁLUNK A KARA-NAK!


IME A DAMAGED LADY:

K-bloggeretek,
Mia Kim

PS: A héten nem sokat irtam, tudom, kihagytam pár napot, sajnos korházba kerültem, de már jól vagyok és visszatértem a bloghoz. Remélem hiányoztam! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése