2013. szeptember 16., hétfő

A JYP Nation szeretete túlárad...

Annyong K-Popperek!

     Normális esetben ez a dolog nem kapna még egy teljes cikket itt nálam a blogon, de annyira esküvői hangulatban égek, hogy egyszerűen muszáj volt, remélem megértitek!

     Miután közöltem veletek is a hirt, hogy J.Y. Park bejelentette eljegyzését, én magam is tiszteletemet tettem a Twitteren, hogy köszöntsem a hires énekes-producert magam is, tiszteletem jeléül magam is koreai nyelven, amin a bejegyzés is iródott, amikor arra lettem figyelmes, hogy a sok rajongói gratuláció között hirességekéit is megtalálni. Elkezdtem nézelődni JYP Nation szerte, hogy megleljem jó kivánságaikat. Ime néhány:
  • A 2AM leadere, Jo Kwon: "Wow... Hyung, őszinte gratulációm!"
  • Lee Jung Jin: "Oho gratulálok, gratulálok - Nagyon szuper!"
  • A 2PM maknaeja, Chansung (saját Twitterén): "Hyung, én tényleg, őszintén gratulálok neked! Mindig azt mondtad, hogy a szerelem volt mindig a legjobb hehe."
  • A Wonder Girls énekese, Yenny: "Ah ah gratulálok!! Végre...!! Haha, ahogy várható volt, a szerelem a legjobb."
  • Kim Tae Woo (saját Twitterén): "Üdvözöllek a nős emberek világában. J.Y. Park végre bejelentette a hirt. Viszketett a szám, hogy elmondjam mindenkinek, de kibirtam, amig muszáj volt. Gyorsan szerezzetek egy gyereket és egy csinos házat, és akkor játszhatunk együtt. Várom már az esküvőt!"
     Nem vagyok egy nagy rajongója J.Y. Parknak, mint énekesnek, de tisztelem és becsülöm, mindazért, amit mint producer és igazgató elért, mert ennek az énjének nagy rajongója vagyok. Ahogy olvastam a válaszokat a Twitteren belegondoltam, mennyire jó ember is lehet, ha ennyi jó barátja van (rajongókon kivül), ennyire sokra tartják, és ilyen szépen kezeli ezt a mostani helyzetet is. Tudom, hogy hazánkban nincs túl sok rajongója, de kérlek, bátran és tisztelettel hagyj TE is egy üzenetet a Twitterén, hogy mutasd ki, mennyire mellette állunk most mindannyian, hogy vele örülünk és tiszteletben fogjuk tartani a magánéletét úgy neki, mint kedvesének, ahogy kérte. Ha nincs Twittered, akkor nyugodtan hagyj itt üzenetet, én majd tolmácsolom jókivánságotokat!

K-bloggeretek,
Mia Kim  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése