2013. szeptember 4., szerda

Az EXO folytatja a történetet...

Annyong K-popperek!



      Az EXO ismét itt van (pedig még el sem tűntek), hogy ismét a figyelmetek központjába kerüljenek, mégpedig a dráma verziós MV folytatásával!

     A fiúk az elmúlt néhány hónapban jónéhány új videóval megörvendeztettek bennünket, és most végre itt vannak, hogy befejezzék az elkezdett történetet, annak második részével, hiszen itt van, megérkezett a dráma verziós MV a Growl-hoz is, most is, mint mindig úgy kinai, mint koreai változatban. Én örülök neki, mert a kinai változat jobban tetszett (bocs, koreai származású vagyok, nekem a kinai az egzotikusabb).

     Tekintsd meg te is, fent a koreai, lent a kinai verziót. Én már többször végignéztem, de valahogy mindig azt remélem, hogy Luhan nem kap annyit, mint mikor először láttam. Sajnos a videó nem változik!



K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése