2013. október 26., szombat

Mia szerint a K-Pop 3. rész

Annyong K-Popperek!

     Hozzá is kezdenék minden egyébb különleges bevezetés nélkül. Nagyon sok dolog történt mostanában, amiről jó lenne legalább emlitést tenni, nem igaz? Hát lássuk...

Mi fontos történt?

A Team A győzelmet aratott:

     Igen, végre vége annak a rémes műsornak, amit a YG Entertainment kizárólag feltűnésből csinált. Igen, a Team A győzött, aminek örülök, mert én a kezdettől fogva velük szimpatizáltam jobban... De mi lesz a másik csapattal? Rajongóik már most elkezdtek peticiókat aláirni, amihez nyugodtan csatlakozhattok ti is, ahogy én is tettem, mert szerintem NEM jogos, hogy az egyik csapat gyakorlatilag az utcára kerüljön. Miért? Mert nem azért dolgoztak keményen eddig, könyörgöm.
     Ami a YG Entertainment-et illeti... nálam nagyot zuhantak. Nem csak az fontos, hogy valaki milyen zenét tud csinálni, hanem az is, hogy mennyire emberi, mennyire érző (még ha itt egy vállalatról is beszélünk). Igen, igaz, nem előnyös egy olyan csapatot képezni, amit a közeljövőben nem fognak debütáltatni, hiszen ők nem hoznak pénzt eddig (leszámitva persze a WIN-t, ami azért hozott a kasszára), de akkor miért kell őket a rajongók elé dobni, megmutatni... aztán közölni, hogy 'Na, ezt nem kapjátok meg!'

JYJ Vietnámban:

     Ebben tulajdonképpen nem az a hir, hogy ott voltak, hanem az hogy miért, hogyan ... és mennyien. Kezdjük visszafele, aztán az elsővel, aztán a középsővel, hogy mindenkinek követhető legyen. Rendben?
     Mennyien voltak? Azt tudjuk, hogy teltház volt, ahogy azt az ember el is várja, de jelen esetben ez nekünk olyan 3.400 rajongót jelent, akik mind azért voltak ott, hogy lássák a JYJ-t, azaz Jaejoongot, Yoochunt és Junsut. Bár én is ott lehettem volna.
     Miért? Ugyanis éppen egy ilyen körmenet szerű valami zajlik, amit nem tudok szépen kifejezni hirtelen magyarul, de aminek az a célja, hogy népszerűsitse a 2014-es Incheon Ázsiai Játékokat. Aminek nem csak a reklám az oka... a 'hogyan?'-nál elmondom.
     Hogyan? Hát mindenképpen különleges körülmények között... jelen volt a JYJ. Viccet és fangirl-séget félretéve... Nyilván varázslatos élmény volt úgy a résztvevőknek, mint a csapatnak, hogy az a majd 3 és fél ezer ember velük együtt táncolta az Only One koreográfiáját. Tudjátok, ez az a dal, amiről azt irtam, hogy összeköti az embereket, és ezt még most is fenntartom. Az Only One, mint tudjátok a hivatalos dala a játékoknak! A JYJ azt nyilatkozta, hogy ezzel tulajdonképpen szeretnének segiteni abban, hogy egyesitsék Ázsiát: a csapat számára a 2014-es Játékok egy olyan esemény lesz, ami egyesitheti az embereket dajra, kultúrára és nyelvre való tekintet nélkül... Szép cél: támogatom!

U-KISS - Mysterious Lady:

      Igen, hamarosan comeback... előtte pedig egy dal, amit a U-KISS megmutat nekünk a teljes album és a title track előtt. Jól tették! Felkeltették az érdeklődésemet: tetszik a hangzásvilág... hát igen, a téma is. Alig várom már a 31.-ét, amikor a teljes albumot elénk tárják.
     Bizonyos szempontból rendhagyó comeback lesz ez: a U-KISS ismét 6 taggal áll majd szimpadra, ami csak debütálásuk évében, valamint AJ hiányában fordult elő mióta a csapat fennáll. Dongho távozása vajon mennyire nyomja rá a bélyegét erre az egészre? Bár nekem is hiányzik, remélem nem nagyon...


K.Will legújabb MV-jében az EXO-s Chanyeol is szerepelni fog!

Jön a Trouble Maker egy nagyon szexi koncepcióval, ami azt jelenti, hogy szeretni fogjuk nagyon Hyunseung-ot nézni!

Taeyang eddig megjelent teaser képei azt igérik, hogy rá sem fogunk ismerni!

Random Kevin Woo:

    A drága Kevin megmutatja nekünk egy selcán keresztül, hogy mire is számitsunk, ha a U-KISS visszatér. Én oda és vissza vagyok az új stilusért, szerintem jól áll a frizurája!

A hét videója:

     Illene valami értelmeset hozzáfűzni, de nehéz: egyszerre ijesztő és szexi, és wow... Kell bármi más, hogy felkeltse a figyelmünket Jaejoong elkövetkezendő albumára és annak title track-jére?


Top 5 Boys a héten:
  1. Kevin Woo - még mindig a fenti kép hatása alatt állok
  2. Jaejoong - jöjjön már az a szóló album, türelmetlenek vagyunk!
  3. Key - a mai Music Bank-et a SHINee nyerte, szóval megérdemli, hogy a listán legyen
  4. Hyunseung - mert ő egy Trou-trou-trouble, Trouble, Trou-Trouble Maker!
  5. Team A és Team B minden tagja - mert örülök, hogy vége van annak a rémálomnak, és örülök, hogy az egyik csapat debütálhat és mert kiborit, hogy a másik nem!
A hét dala:

     Talán soha ilyen nehezen nem döntöttem... legalábbis most nem emlékszem rá, lehet, hogy volt már rá precedens, de végül sikerült meghozzam a döntést. Az a helyzet, hogy ennél az ÉPP DEBÜTÁLÓ bandánál nem zavar, hogy annyian vannak, mint égen a csillag... szurkolok, hogy ők legyenek a hip-hop Super Juniorjai.


     Remélem tetszett az eheti összeállitás, én legjobb tudásom szerint pakoltam össze. Lehet megosztani másokkal, kifejezetetten örülnék neki, de ha irni szeretnél nekem, akár kérdéssel, akár ötlettel, akkor arra is van lehetőséged, elérhetőségem az animekritikaklub@gmail.com, de ne felejtsd el odairni, hogy nekem szól, és nem Akane-nak vagy Hachiko-nak a másik blogról. Köszönöm szépen!

K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése