2013. július 11., csütörtök

Megszakitjuk adásunkat: Ahreum elhagyja a T-Arát!!!

Annyong K-Popperek!

    Szerkesztőségünk épp most kapta a hirt, hogy a T-Ara énekesnője/rappere, Lee Ahreum elhagyja a lánycsapatot, hogy szólókarierrbe kezdhessen... De inkább hallgassátok meg őt!


      Ahreum egyébbként csak tavaly júliusban csatlakozott a T-Arahoz, mint annak nyolcadik tagja, a Day by Day-jel debütált, legutóbb pedig a T-Ara N4 sikeres Countryside Life cimű dalában hallhattuk. Ezek alapján én azt mondanám, hogy egy picit sietősen távozott... Hm...
      Persze az általa közzétett videóban, amit ti is láthattatok mindent elmagyaráz... Vagy, ti nem értetek koreaiul? Sebaj, ezért vagyok én itt. Itt a forditás (kissé nyers, de megteszi): "Van egy hirem nektet. Úgy látszik hamarosan már szólóénekesként találkozom veletek újra. Ne felejtsétek el a T-Ara Ahreumját. Köszönöm a sok szeretetet, amit tőletek kaptam. Annyi szeretetet kaptam a fan-meetingeken és amig a T-Araval promováltam! A jövőben, mikor legközelebb találkozunk egy olyan Ahreumot fogtok látni, aki néhány ezerszer jobb, mint az az Ahreum, akit a Countryside Life-ban ismertetek meg. Fantasztikus volt az időszak, amit a lányokkal tölthettem, de már csak szólóénkesként fogok visszatérni. Persze a lányok tovább folytatják a munkát, úgyhogy ne feledkezzetek meg róluk, ahogy Ahreumról sem. Ahreum Fighting és T-Ara Fighting! Köszönöm, hogy eddig is ennyire szerettétek Ahreumot. Kérlek soha ne felejtsétek el a dalokat és a fellépéseket, amiken a T-Araval vettem részt. Hiányoztok. Szeretlek titeket!" (Igen, tényleg harmadik személyben beszélt néhányszor magáról...)

     Az ügynöksége közzétett egy nyilatkozatot, miszert a távozásának az oka, hogy Ahreum mindig is a hip hopra szeretett volna koncentrálni, és mint szólóénekes arra is lehetősége lesz, hogy kipróbáljon egyébb tevékenységeket, mint például a szinészetet, amire szintén régóta vágyott már.
     A T-Ara a hat alapitó taggal dolgozik tovább, Q-rivel, Borammal, Soyeonnal, Eunjunggal, Hyominnel, és Jiyeonnal. A Core Contents Media már a T-Ara N4 jövőjéről is gondoskodott, hiszen Ahreum helyét Dani fogja átvenni, akit a rajongók már megismerhettek, hiszen már volt róla szó, hogy csatlakozhat a lánycsapathoz, de Ahreum távozásával máris elérkezett az ő ideje (most biztos nagyon örül).

Geonganghi jinaeseyo,
Mia Kim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése