2013. július 16., kedd

EXO - Wolf - Drama verz... másképp

Annyong i-fanok!

     6 és fél héttel azután, hogy az EXO bemutatta a Wolf cimű dalukhoz készült klippet, most megjelent annak dráma verziója is. Nézzük meg!
 
      Jó, hogy most már mind láttuk. Az EXO az utóbbi időben szuper volt, úgy a lemezeladások, mint a fellépések során a maximumot hozták magukból. A fiúk nyarának nem is lehetett volna szebb lezárása, mint az, hogy most megjelenik a sikeres Wolf cimű daluk mellé ez a dráma verzió.
      Nagyon hatásos kis MV-t hoztak össze, bár elég rövidke, csupán 3 és fél perc kb. Most minden rossz indulat nélkül kiválasztok néhány képet, amit az interneten google-be beirva a klipp cimét megtaláltam, és megnézzük együtt, hogy hogyan is lehet még értelmezni másképpen.
     De még mielőtt ezt megtenném fel szeretném hivni a figyelmeteket arra, hogy az EXO új klippje az SM Entertainment munkája, és jó. Nem az, amit az SME-től megszoktunk, sokkal eredetibbek a helyszinek, de nagyon jól sikerült, ha engem kérdeztek.
Most csak én látom úgy, mintha csiklandozná...?



Luhan: "Srácok, mondtam már, hogy nem én loptam el a sütiket!"
 
"Te Luhan, vagány ez a felső. Mondd csak, hol szerezted?"
"... limitált szériás darab. Volnál szives elengedni!"
11 tökéletes pasi kiséri ezt a lányt a buszmegállóba...Mégis mit tett ez a lány, hogy ebben a bánásmódban részesül? Nem másért, csak mert engem is érdekelne mit kell ezért tennem!
Ennek a fele sem tréfa... :-S
Nem tudom, hogy vagytok vele, de szerintem eléggé fájdalmas, ha az embert igy földbe döngölik... Látta valaki az Avangers-t, mert ott volt egy hasonló jelenet!
Megvan Loki reakciója? Akkor most vissza az EXO klippbe... Neki meg sem kottyan, nevetve fogadja az összes őt érő csapást!
Mivel ezt a klippet azért még mindig az SM Entertainment rendezte... Igen, sosincs nem megfelelő alkalom igéző pillantást vetni a kamerára, ha az ember jól néz ki, és még fizetik is érte...
"Nem kellett volna megennem az utolsó tányérral is!" - Ez egy kicsit durva igy, tudom, de ha nem láttam volna a klippet, akkor simán azt is képzelhetném, hogy visszajött a spagetti szósz.
*szagol, szagol* "Te jó ég, mi ez a bűz?! Ez iszonyú!"
Épp a pocakját! Telitalálat!
Az unnie-m hivta fel a figyelmet rá, hogy a Twilightban látott hasonló jelenetet. Üldöznek, neked menekülnöd kell. De ahelyett, hogy futnál, mint egy őrült... össze-vissza ugrálsz a lépcsőkön, meg le a tetőről...
Nem értem Luhan hogy gondolhatja, hogy hamarabb átugorja, mint megkerüli azt az amúgy nem túl nagy akadályt!?
És Luhan... repüüüüül...
És még mindig...!
...és még mindig...
Büszke vagyok rád, Luhan!
A képen: 'Folytatjuk!'... Luhan: "Miért mindig én, SM? Nem lehetne, csak hagyni az egészet?"

Az utolsó kép az én ajándékom,
K-blogeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése