2013. november 16., szombat

Mia szerint a K-Pop 6. rész

Annyong K-Popperek!

     Egy újabb hét eltelt, egy újabb rész kerül a sorozatba. Most már próbálom nem késve adni, ha szombat, akkor szombat. Lássuk csak!

Mi történt a héten? 

Rihanna Taeyang rajongó?
     Taeyang igen nagy zajt csapott új single-ével, a Ringa Lingaval, amivel nem csak a K-Pop rajongók figyelmét keltette fel, hanem a külföldi világsztárokét is, mint amilyen Rihanna, aki a héten kezdte el követni a Big Bang főénekesének Instagrammját. Ez nagy dolognak számit, még akkor is, ha Taeyang nem az első a YG Family-ben, aki iránt Rihanna érdeklődik, hiszen már korábban CL-t is elkezdte követni az amerikai énekesnő.

Super Junior koncert volt Londonban: 
     Nem emlékszem mikor éreztem magam olyan jól, mint ezen a koncerten. Igazi élmény volt, rengeteg rajongó volt jelen, nem csak az angolok, voltak több országból, velem is voltak még Kolozsvárról. Még plakátjaink is voltak, amiket a Marry U alatt lóbáltunk a legjobb barátnőmmel, azzal a felirattal, hogy "Yes I do, Kyuhyun and Siwon!". Rengetegen voltunk, ahogy később megtudtam több, mint 10 ezren. És egy másik érdekessége a dolognak, hogy az EXO-s Kris és Suho is benézett útban Amsterdam felé. Itt a bizonyiték!

Valóságshow-t kap az EXO: 
     Az SM Entertainment legfiatalabb sikercsapata teljesen le akarja gázolni azokat is, akik még nem kedvelték meg őket eddig. Ennek érdekében mindent elkövetnek: most például egy új reality-ben mutatják majd meg egy másik arcukat. Az EXO's Showtime az MBC egyik csatornáján fog futni november 28.-ától. Én már alig várom. Nézd meg ezt a kis izelitőt:


G-Dragon - Who You:
     Igen... ez a pasi nem akarja, hogy lekerüljön a térképemről (még ha csak ideiglenesen is). Amikor már azt hinné az ember, hogy egy picit hagy minket pihenni, akkor előáll egy ilyennel, ami MV is, meg nem is, de teljesen GD és benne van a fanok iránti szeretet, és cool, úgy, hogy nincs benne semmi erőltetettség. Egyszerűen csak bement oda, énekelt, és hagyta a rajongókat, hogy élvezzék a dolgot, amit valójában nála jobban senki sem élvez. Ha hiányzik élmény az életemből, akkor az egyik meghatározó az, hogy még sosem voltam élő G-Dragon koncerten... Orvosolni fogom, ahogy alkalmam lesz rá!


Random Kevin Woo:
     Egyszerűen kihagyhatatlan ez a kép. Engem elvarázsolt teljesen, annyira ártatlan és imádnivaló, akár egy gyerek. Nem tudom miért vagyok érte ennyire oda...

A hét képe: 
     Alapjában véve nem vagyok perverz. Ezt gondolom már leszűrtétek (vagy épp ellenkezőleg?), de ha a hét legjobb, legérdekesebb képét kell kiválasztanom, amit láttam, akkor azt kell mondanom, hogy az a kép a Trouble Maker limitált ediciós, 19+as fotósorozatának egyike (vagy bármelyike), amin Hyunseung szerepel. Hyunseung rajongók amúgy is akármikor cserélnének HyunÁval. Szóval, ne bántsatok, de ez:

Top 5+1 boy a héten:
  1. Taeyang: még mindig a Ringa Linga van a fejemben
  2. G-Dragon: amikor már a végére érne a listának (ahova tényleg bérletet fizet), akkor kiad egy MV-t
  3. Super Junior: szuper volt a koncert Londonban
  4. EXO: gratulálok a dijakhoz, és a majdnem World Wide Acthez is (szurkoltam nagyon)
  5. Trouble Maker: azaz inkább Hyunseung... de azért el kell ismernem a közös sikereket *féltékeny*
  6. Kevin Woo: mert nem tehetem meg, hogy ne legyen a listán
A hét dala:
     Ahogy a múlt héten is előrejeleztem: ennek a klippnek/dalnak ebben a blokkban szerepelnie kell. És ime itt van: Taeyang - Ringa Linga.


K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése