2013. november 24., vasárnap

K-Pop és kávé

Annyong K-Popperek!

     Most folytathatnám úgy, hogy beszéljünk a két kedvenc dolgomról, de nem ezzel folytatom, hanem azzal, hogy a kettőt összekötöttem és megnéztem, hogy idén, 2013-ban melyek voltak a legjobb K-Pop dalok, amelyekben megjelent a kávé motivuma... 10-et szettem volna, de egyszerűen nem tudtam annyira leszűkiteni a kört, szóval 10+1, azzal 11 dal jön most, amelyekben megjelenik a KÁVÉ.
 B1A4 - Good Love


B.A.P - Coffee Shop


B.A.P - Rain Sound


BTS - Coffee


CNBLUE - Coffee Shop


Davichi - Just The Two of Us


Girl's Day - I Don't Mind


INFINITE - Man In Love


LUNAFLY - One More Step


Seungri - GG Be


Zia & Hanbyul - With Coffee


     Remélem tetszett ez a kis összeállitás, higyjétek el nehéz volt kiválasztani a rengeteg szám közül, amelyekben szerepelt a kávé (ledöbbentem mennyit találtam). Amig legközelebb találkozzunk élvezzétek ezeket a dalokat egy finom csésze kávé mellett.

K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése