2013. november 3., vasárnap

Mia szerint a K-Pop 4. rész

Annyong K-Popperek!

     Sajnálom, amiért a cikk késett. Remélem nem fog sokszor előfordulni, most is azért történt csupán, mert nagyon nagyon elfoglalt voltam a héten. Remélem ezután nem leszek. A héten viszont velem vagy nélkülem rengeteg érdekes dolog történt, remélhetőleg a legfontosabbakat fogom megjegyezni, de vigyázat... mint mindig, most is elfogult vagyok.


Mi érdekes történt a héten?

 Taemin EXO cover-je:
     A SHINee maknae-ja a héten a Sukira meghivottja volt, Key-vel együtt. A két fiú nagyon jól szórakozott, Taemin pedig még azzal is megpróbálkozott, hogy elénekli az EXO MAMA cimű dalát. Hát, a próbálkozás mindenképpen aranyosra sikerült, még akkor is, ha Key-nek inkább nevetőgörcse lett tőle. Én csak annyit fűznék a dalhoz, hogy... Taemin rémes milyen aranyos tudsz lenni.


 Xiumin és Kim Yoo Jung együtt...:
     ...egy MV-ben. Bár a páros között van egy bizonyos korkülönbség, pontosabban kilenc év, a rajongók már alig várják, hogy lássák a baba-arcú Xiumint a szinésznővel együtt játszani. Én magam nagy jövőt nem jósolok a párosnak a való életben, de azt el kell ismerni, hogy nagyon aranyosak egymás mellett, igy remélhetőleg az MV-ben is érződni fog az a kis kémia. Nektek mi a véleményetek?

U-KISS AJ Amerikába megy:
     Persze ez nem először, és úgy néz ki, hogy nem is utoljára fordul elő. A rapper a Columbia egyetem tanulója, és azért fog januárban visszamenni az államokba, hogy folytassa tanulmányait. A KISSme már előre siratja kedvencét, holott AJ kérte, ne tegyék, számára ez a legjobb, szeretné, ha a rajongói támogatnák. Mi itt a szerkesztőségben támogatjuk őt, reméljük eléri Amerikában amit szeretne.

Halloween Eric Nam, Ailee, Juhyun, Kevin és Henry módra:
     A fent emlitett öt hiresség együtt töltötte a Halloweent. Lehetne találgatni, hogy ki minek öltözött (bár szerintem mind vámpirok), de ami a legfontosabb, hogy vajon hogyan kerültek mind ugyanarra a helyre. Reméljük nem először látjuk őket igy, hiszen a párositgatások máris elindultak közöttük... Nektek van kedvenc párosotok?

Random Kevin Woo:
    Mivel a hét videója kategóriába ez bizonyos szempontok miatt nem fért volna bele, úgy döntöttem, hogy a Kevin Woo-s részhet rakom, mert kár lett volna nem látni. Jó röhögést mindenkinek, remélem ti is olyan jól fogtok rajta szórakozni, ahogy én szórakoztam.



A hét videója:
     Ezt a kis videót Taeyang-tól kaptuk ajándékba. Az ennivaló G-Dragon látszik rajta, ahogy a fáradtság legyőzi és egyszerűen elalszik... ülve. Ime:


Top 5 boy a héten:
  1. Taemin - ez a fiú ennivaló a We Got Married-ben és azon kivül is
  2. Xiumin - örülök, hogy mostanában kicsit ki tud bújni az EXO árnyékából
  3. Hyunseung - még mindig szeretem a bajkeverőket
  4. U-KISS - hát igen... most nem 'csak' Kevin, hanem az egész csapat... nézzétek meg a She's Mine-t
  5. G-Dragon - sajnálatos módon befejezte a promóját, de hamarosan ismét láthatjuk
A hét dala:
      Megérkezett, amire annyira várt mindenki. Itt van a Trouble Maker új MV-je, a Now (vagy There Is No Tomorrow). A kémia a 4Minute Hyunája és Hyunseung között letagathatalan, szerinted a való életben is ilyen szép páros lenne?


K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése