2013. november 3., vasárnap

[HOT] K-Pop Champion of the Month - October 2013

Annyong K-Popperek!

     Még nem túl régi ez a sorozat, de máris beleütköztem egy komoly problémába. Amikor a hónap Champion-ét akartam kiirni szépen összevetettem az egész hónap teljes munkásságát. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy nem öt perc munkájáról van szó.
    
     Ezen felmérés alapján megvolt az első három helyezett. Ezek között végezetül, de nem utolsó sorban IU, aki a hónap közepe fele igen aktiv és sikeres munkát végzett. Ezzel nem is volt baj. A baj az első két helyezettel volt, hiszen ezek között azonos pontszám alakult ki: az egyik a Busker Busker, a másik a SHINee. Az egyik csapat a hónap elején ékeskedett, a másik pedig most, a hónap vége felé. Nem tudom ti mit tettetek volna a helyemben... nekem nagy fejfájást okozott a dolog. Végül úgy döntöttem, hogy a dolog döntetlen!
 

      Az AKK Hachiko-samájával és Akane-chanjával konzultálva úgy döntöttem, hogy a cim mind a kettőt megilleti, viszont az új háttér a SHINee lesz, mivel a lányok számára nagyon fontos az, hogy olyat lássatok a háttérben, ami nektek is tetszik, a SHINee pedig úgy külsőre, mint tehetségre méltó utódja tud lenni G-Dragonnak, Szeptember K-Pop Champion-jének. Remélem tetszeni fog nektek majd!

     Tartsatok velem a jövő hónapban is, hogy részesei lehessetek újabb K-Pop élményeknek!

K-bloggeretek,
Mia Kim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése